Vergaderen

Op een bijzondere plek

Het geheim van den haag

Rust, ruimte en privacy

De Waalse Kerk is een verborgen parel in het historische Hofkwartier, midden in het centrum van Den Haag. Stelt u zich voor dat deze kerk even van u is. De verschillende ruimtes bieden mogelijkheden voor uiteenlopende bijeenkomsten. Organiseer een presentatie of lezing in de indrukwekkende kerkzaal of een brainstormsessie of vergadering in één van onze andere ruimtes. Voor welke vorm u ook kiest: de Waalse Kerk opent met liefde haar deuren voor u en uw gezelschap.

• ZBrainstormsessie
  • ZVergaderen
  • ZTeambuilding
  • ZTraining
  • ZProduct lancering
  • ZLezing
  • ZHeidag
  • ZWorkshop
  • ZPresentatie
  • ZReceptie
  • ZCongres of beurs
  • ZPrivate lunch / dining

Onze ruimtes

Kerkzaal

De kerkzaal heeft een plafondhoogte van ruim 12m en is versierd met een prachtige antieke dimbare kroonluchter. De kerkzaal is geschikt voor zowel congressen, vergaderingen, trainingen, workshops, presentaties als recepties, feestelijke lunches en diners.

Salle de consistoire

Achter de kerkzaal bevindt zich de statige kerkenraadskamer. De lichtinval via het dakraam zorgt voor een prettig natuurlijk licht. De ruimte is geschikt voor vergaderingen, brainstormsessies, trainingen en workshops, werkgroepen, maar ook sfeervolle diners en lunches.

Salle de Coligny

De perfecte combinatie tussen klassiek en modern. De ruimte beschikt over een vergadertafel voor 8 tot 10 personen en een zithoek. De ruimte is perfect voor creatieve brainstormsessies, vergaderingen, presentaties en trainingen.

Faciliteiten

• ZWifi
    • ZVideoconference apperatuur
    • ZWhiteboard + flipboard
    • ZPapier, post-its en schrijfbenodigdheden
    • ZBeamer
    • ZSmart TV
    • ZGeluidsinstallatie
    • ZRolstoeltoegankelijk

Uw bijeenkomst in onze kerk?

De Waalse Kerk is meer dan een kerk. Het is de ultieme plek om in alle rust te vergaderen, brainstormen of uw product te presenteren. Wilt u meer informatie? Vraag vrijblijvend een offerte aan. Bellen of mailen kan ook. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Vraag vrijblijvend een offerte aan